התקנת PVC דמוי פרקט באזורים עם לחות

פי וי סי דמוי פרקט - 7019 tarkett-avizemel

ריצוף PVC דמוי פרקט הוא אפשרות ריצוף עמידה ורב-תכליתית הניתנת להתקנה במגוון חללים, כולל אזורים מועדים לרטיבות. עמידותו ללחות הופכות אותו לבחירה מצוינת עבור אזורים כמו חדרי אמבטיה, חדרי כביסה ומטבחים, שבהם המים והלחות נפוצים. עם זאת, התקנה נכונה היא חיונית מאוד בכדי להבטיח שהריצוף יישאר עמיד בפני רטיבות לאורך זמן. להלן מספר טיפים להתקנת ריצוף PVC  דמוי פרקט באזורים מועדים לרטיבות:

יש להכין את הרצפה כהלכה:

לפני התקנת PVC דמוי פרקט, חשוב להקפיד על הכנה נכונה של הרצפה. זה כולל הסרת כל לכלוך וכל בלט , ניקוי יסודי של הרצפה ותיקון כל נזק או אי אחידות.  רצפת מפולסת וחלקה היא הכרחית על מנת להבטיח שריצוף PVC דמוי פרקט ייצמד כראוי וישאר עמיד בפני רטיבות.

בחרו את הדבק הנכון:

כאשר מתקינים ריצוף PVC דמוי פרקט באזורים מועדים לרטיבות, חשוב לבחור את הדבק המתאים. חפשו דבקים שתוכננו במיוחד לשימוש עם ריצוף ווניל ועמידים בפני לחות.

שקלו שימוש במחסום רטיבות:

באזורים עם רמות רטיבות גבוהות, חשוב לשקול שימוש במחסום רטיבות כדי להגן על הרצפה ולמנוע מחדירת רטיבות לריצוף. מחסום רטיבות הוא שכבת חומר דקה המותקנת בין הרצפה לריצוף ה-PVC דמוי הפרקט. זה יכול להיות עשוי מחומרים כמו לבד, קצף או יריעות פלסטיק.

אפשר להתרחבות:

ריצוף PVC דמוי פרקט יכול להתרחב ולהתכווץ עם שינויים בטמפרטורה ולחות. כדי להבטיח שהריצוף יישאר יציב לאורך זמן, חשוב להשאיר רווח קטן בין הריצוף לבין הקירות או חפצים קבועים אחרים בחדר. הרווח הזה צריך להיות לפחות 5 מ”מ.

התקינו את הריצוף בצורה נכונה:

בהתקנת ריצוף PVC דמוי פרקט באזורים מועדים לרטיבות, חשוב להקפיד על הוראות היצרן. זה כולל הקפדה על יישום אחיד של הדבק, ומתן מספיק זמן לדבק להתייבש כראוי לפני התקנת הריצוף. חשוב גם להשתמש בכלים הנכונים, כדי להבטיח התקנה מדויקת ונקייה.

נקו ותחזקו כראוי את הריצוף:

לאחר התקנת  ה-PVC דמוי הפרקט, חשוב לנקות ולתחזק אותו כראוי כדי להבטיח שהוא יישאר עמיד בפני רטיבות. זה כולל שימוש במגב לח או מטלית לניקוי נזילות והימנעות משימוש בכימיקלים קשים או חומרים שוחקים שעלולים להזיק לריצוף. ניקיון ותחזוקה שוטפים יכולים לעזור להאריך את תוחלת החיים של הריצוף ולשמור על מראה נהדר במשך שנים רבות.

לסיכום, ריצוף עם PVC דמוי פרקט הוא בחירה מצוינת לאזורים המועדים לרטיבות הודות לתכונותיו העמידות בפני רטיבות. התקנה נכונה חיונית כדי להבטיח שהריצוף יישאר עמיד בפני רטיבות לאורך זמן. בעזרת טיפים אלו להתקנת  PVC דמוי פרקט באזורים מועדים לרטיבות, תוכלו ליהנות מאפשרות ריצוף יפה ועמיד שיחזיק מעמד לאורך שנים בבית ובעסק.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל
blank

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ