טיפים לבחירת ריצוף

פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם מתכוונים להניח פרקט פי וי סי שטיח מקיר לקיר או כל רצוף אחר שיש או אבן.

צבעים חומים כהים וכל צבע כהה יגרום לכל חדר גם אם הוא גדול להיראות קטן יותר לעומת זאת אם יש לכם חדר קטן תבחרו בצבעים בהירים הם יתנו תחושה של חדר גדול יותר ומרווח.

תתחשבו באור החיצוני של החדר, אם יש לכם חדר עם המון אור במשך כל היום אולי באמת עדיף ללכת על צבעי העץ הכהה הטבעי או על גווני פרקט או שטיח כהים יותר ואפילו פי וי סי אפור שהוא מאוד אופנתי היום.

לעומת זאת בחדרים שאינם מקבלים אור חיצוני כדאי ללכת על קו בהיר יותר שיאיר את החדר ויגרום לאווירה פחות דיכאונית, אם ידעתם אז לאור יש משמעות גדולה מאוד להרגשה שלנו.

תתחשבו בתמונה הרחבה של החדר, שימו לב לריהוט והתאימו את הריצוף לריהוט הקיים אך תלכו על ניגודים גדולים הם יהיו מגוחכים נסו לשלב צבעים משלימים וצרו הרמוניה בין הריצוף לריהוט.

צבעים ניטרליים מדגישים את הריהוט לעומת זאת ריהוט קולוניאלי הולך טוב מאוד עם שטיח בגווני אדום ובורדו, ומעניקים תחושה של יוקרה. גוונים חומים של שטיח מקיר לקיר או פרקט יתאימו לסגנון כפרי.

לסוג הריצוף  שתחליטו עליו יש תפקיד מרכזי בתמונה הכללית של נראות הבית והאווירה בו, חשוב לבחור חומר עמיד לאורך זמן, לא כדאי פעם בשנה להחליף ריצוף ולכן יש לבחור חומר עמיד איכותי וכמובן לא לשכוח ואלי חשוב מכל מתקין מיומן שיבצע עבודה במיומנות גבוהה עם הקפדה לפרטים הקטנים  של הגימור.

להתחשב בבני הבית

אחד הכללים החשובים בבחירת סוג הריצוף הוא לאפיין את המשפחה ואת סגנון החיים שלכם, למשל לא כדאי להניח שטיח מקיר לקיר בבית בו ישנם בעלי חיים כמו כלבים וחתולים ויש לשקול ריצוף גמיש יותר כמו פי וי סי ופרקט, או קרמיקה או פורצלן רק ששני האחרונים יצרו בית קר מאוד לעומת שטיח ופרקט.

בריצוף הכניסה לבית יש להתחשב באזור בו אתם מתגוררים, אם אתם באזור גשום ובוצי שטיח לא בא בחשבון גם לא באזור בו ישנו אבק רב בשני המקרים הללו גם פרקט וגם פי וי סי יהיו יעילים יותר.

אך אם תרצו ליצור אוירה חמה באזור קר אז שטיח הוא אידיאלי לפחות בחדרי השינה שם תרגישו חמימות. לעומת זאת במטבח הריצוף האידיאלי הוא פי וי סי, המרכיב העיקרי של ויניל ריצוף הוא ויניל עצמה, עשוי PVC (פוליוויניל כלוריד) והוא קל מאוד לניקוי ומבודד מהרצפה הקרה.

בריצוף של שטיח מקיר לקיר , שימו לב להדגיש בפני המתקין להוסיף מתחת לשטיח ספוגים הם מרככים את ההליכה על השטיח ומנעימה את השהייה עליו, זה הסוד של השטיחים בבתי מלון.

אריחי הויניל מגיעים במגוון רחב של צבעים, דפוסים וטקסטורות. ניתן אפילו לחקות משטחי רצפה יקרים יותר, כולל טקסטורות של אריחי קרמיקה, שיש, עץ, מתכות ואבן.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

איזה פרקט מתאים לריצוף
blank

המכורים לעץ בהחלט יכולים להרשות לעצמם לרצף את הבית בפרקט עף טבעי, החסרון הגדול הוא במחירו ובעמידות שלו, עץ טבעי - קראו עוד

למה לבחור שטיח לריצוף
blank

שטיחים מקיר לקיר? בעולם הריצוף המורכב ישנם אין ספור פתרונות בהתאם לצרכים, לא בכדי החליטו בבתי מלון להניח שטיחים מקיר - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ