ריצוף אריחי PVC

פיויסי לריצוף 1070 tarkett-avizemel-floor

ריצוף אריחי PVC הוא אפשרות ריצוף פרקטית עבור בעלי בתים ועסקים כאחד, בשל העמידות שלו, הרבגוניות והמחיר סביר. ריצוף אריחי PVC הוא סוג של ריצוף ויניל העשוי מפוליויניל כלוריד, פולימר פלסטי סינטטי שהוא גם עמיד וגם קל לתחזוקה.

אחד היתרונות העיקריים של ריצוף אריחי PVC הוא העמידות שלו. ריצוף אריחי PVC עמיד בפני שריטות, כתמים ובלאי, מה שהופך אותו לאפשרות ריצוף אידיאלית עבור אזורים עם תנועה גבוהה כמו מסדרונות וגם באזורים עם מים ולחות כמו מטבחים וחדרי רחצה. אריחי PVC גם עמידים במים.

יתרון נוסף משמעותי הוא האפשרות לבצע תיקונים מבלי להחליף רצועה שלימה אלא מחליפים אריח קטן וכך חוסכים גם העלויות התיקון וכן בעלויות החומר PVC

בנוסף לעמידותם, אריחי PVC הם גם אפשרות ריצוף רב-תכליתית. אריחי PVC זמינים במגוון רחב של סגנונות וצבעים, ולכן ניתן להתאים אותם לעיצוב של כל חלל. ריצוף אריחי PVC קל גם להתקנה.

יתרון נוסף של ריצוף אריחי PVC הוא סבירותו. ריצוף אריחי PVC זול משמעותית מריצוף עץ, אך הוא עדיין יכול לספק מראה ותחושה דומים. ריצוף אריחי PVC דורש גם תחזוקה מינימלית, מה שאומר שתחסכו כסף על מוצרי ניקיון ושירותי ניקיון מקצועיים.

ריצוף אריחי PVC הוא גם אפשרות ריצוף ידידותית לסביבה. אפשרויות רבות לריצוף אריחי PVC עשויות מחומרים ממוחזרים, מה שאומר שהם בחירה ידידותית לסביבה עבור אלה שמודעים לסביבה. ריצוף אריחי PVC קל גם למיחזור, מה שאומר שניתן לעשות בו שימוש חוזר במוצרים אחרים לאחר שהגיע לסוף חייו.

באזורים תעשייתים ובמרכזים מסחריים, ריצוף באריחי PVC הוא בחירה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העמידות, התחזוקה הנמוכה והמחיר הנמוך שלו. ריצוף אריחי PVC תעשייתי זמין במגוון סגנונות וצבעים, כך שניתן להתאים אותו לעיצוב של כל עסק. ריצוף באריחי PVC קל גם להתקנה, ולכן אתם יכולים לחסוך כסף בעלויות ההתקנה.

ריצוף אריחי PVC למגורים הוא גם בחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים בשל עמידותו ובמחיר סביר. ריצוף אריחי PVC זמין במגוון רחב של סגנונות וצבעים, כך שניתן להתאים אותו לעיצוב של כל בית. ריצוף אריחי PVC קל גם להתקנה, כך שבעלי בתים יכולים לחסוך כסף בעלויות ההתקנה.

לסיכום, ריצוף אריחי PVC הוא אפשרות ריצוף פרקטית ומסוגננת שאידיאלית עבור מגורים ומרכזים מסחריים כאחד. בין אם אתם מחפשים אפשרות ריצוף עמיד, דל תחזוקה ובמחיר סביר לבית או לעסק שלכם, ריצוף באריחי PVC הוא פתרון מעולה. עם מגוון רחב של סגנונות וצבעים לבחירה, ריצוף אריחי PVC הוא בחירה מצוינת למי שרוצה אפשרות ריצוף פרקטית ומסוגננת שתחזיק מעמד לאורך שנים.

 

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל
blank

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ