אריחי פי וי סי

פרוייקטים פי וי סי

אריחי פי וי סי או ריצוף ויניל השתלטו על ריצוף הבתים, לאחר עשרות שנים של פופולריות מוצדקת בעיקר בחדרים שאינם למגורים הדורשים חומרים בטוחים ועמידים שקל לנקות אותם, כגון בתי ספר, בתי חולים, מרכזי ספורט, חדרי כושר וחנויות, עכשיו זה מגיע גם לבתים שלנו.

בחר את הטווח הנכון

לריצוף אריחי פי וי סי יש טווחי מוצר שונים, אשר הידועים ביותר לוחות מאורכים כמו פרקטים ואריחים מרובעים בגדלים שונים  ישנו מוצר נוסף של גלילי פי וי סי היתרון העיקרי של ריצוף ויניל מגולגל הוא המשכיות שלו משטח אחד גדול ורחב.

קל להתקנה

ריצוף אריחי פי וי סי  הוא חסכוני וקל יחסית להתקנה ולתחזוקה. בנוסף, הוא עמיד מאוד וזול  יותר מרוב אפשרויות הריצוף.

אם אתה קורא את ההוראות של היצרן ואתה מיומן בעבודה  , ריצוף PVC יהיה קל להתקנה, הדרישה הראשונית להתקנה נכונה היא משטח  חלק לחלוטין, שטוח וללא פגמים. יש לבצע ניקוי יסודי של הריצוף הקודם ואז אתה חייב לחלק את החדר לארבעה חלקים ולהתחיל את ההתקנה מהמרכז, אם אתה מתקין גליל צריך לגלגל אותו על הרצפה, ולהשאיר עודף של  5 ס”מ שכביכול יעלו על פנל הקיר ורק בשלב מאוחר יותר של ההדבקה תבצע חיתוך מדוייק של המשטח.

אריחי פי וי סי או בשמם הנוסף אריחי לינולאום ניתן להתקין על אריחי קרמיקה, בטון, ועץ  הוא עמיד בפני חדירת מים ולכן זה הופך אותו לבחירה האופטימלית עבור כמעט כל חדר בבית.

להלן היתרונות של ריצוף ויניל:

נוחות

הוא נעים להליכה ולמשחק

תחזוקה נמוכה מאוד

עם ריצוף פי וי סי , אין צורך לרכוש מוצרים ניקוי יקרים וציוד יקר, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לטאטא בקביעות את המשטח ולהשתמש בסמרטוט רטוב ולנגב כדי לשמור על הרצפה מבריק, כל כתם אפשר פשוט לנקות עם מטלית לחה. אריחי  PVC   יכולים לעמוד במשקל כבד של כלי רכב ובשל קלות התחזוקה, כל שמן או דלק שנשפך ניתן לנקות בקלות עם מטלית והמוסך נשאר נקי ומבריק.

התקנה מהירה וקלה

ברוב  המקרים כדאי להתקין זאת עם אנשי מקצוע. אך אם הנך מקצועי עם ידיים ימניות בהחלט הנך יכול לבצע את העבודה רק לפני כן התייעץ עם בעלי נסיון קודם בתחום, כל עיצה רק תעזור. יסתבר לכם כי תוך מספר שעות ההתקנה תסתיים וללא ליכלוך מיותר.

פרוספקט אריחי פי וי סי

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ