אריחי פיויסי PVC  מחסנים מטבחים ושירותים

blank

בכל הנוגע לריצוף הבית שלך, קיימות אפשרויות רבות בשוק, מקרמיקה מסורתית ועד PVC מודרנית. בעוד אריחי קרמיקה עדיין פופולריים, אריחי PVC תופסים מקום מכמה סיבות. PVC, או פוליוויניל כלוריד, הוא סוג של פלסטיק שנמצא בשימוש נרחב ביישומים שונים. זה הופך יותר ויותר פופולרי כחומר ריצוף בגלל עמידותו, סבירות המחיר והתחזוקה הקלה שלו. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול לריצוף את הבית שלך ב-PVC:

עמידות: אריחי PVC הם עמידים מאוד ויכולים לעמוד בפני תנועה כבדה ובלאי. בניגוד לאריחי קרמיקה, שעלולים להיסדק או להישבר בקלות, אריחי PVC עמידים יותר בפני נזקים. הם גם עמידים במים, מה שהופך אותם למושלמים עבור חדרי אמבטיה ומטבחים שבהם רטיבות גבוהה.

תחזוקה קלה: קל לנקות ולתחזק אריחי PVC. הם אינם דורשים חומרי ניקוי או טיפולים מיוחדים וניתן לנקות אותם עם מגב פשוט ומים. הם גם עמידים בפני כתמים, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג מכתמים שיהרסו את מראה הרצפות שלך.

מחיר סביר: אריחי PVC הם אחת מאפשרויות הריצוף המשתלמות ביותר הקיימות בשוק. הם זולים משמעותית מאריחי קרמיקה, מה שיכול להיות גורם משמעותי בתקציב.

התקנה קלה: קל להתקין אריחי PVC, ואתה יכול לעשות זאת בעצמך. הם מגיעים בפאנלים משתלבים, ותוכל להתקין אותם על כל ריצוף קיים.

יפים מבחינה אסתטית: אריחי PVC מגיעים במגוון רחב של צבעים ודוגמאות, מה שאומר שאתה יכול לבחור עיצוב שמתאים לסגנון ולהעדפות שלך. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני או מסורתי.

ידידותית לסביבה: אריחי PVC עשויים מחומרים ממוחזרים וניתנים למחזור, מה שאומר שהם אפשרות ריצוף ידידותית לסביבה. הם גם דורשים פחות אנרגיה לייצור מאשר אריחי קרמיקה, מה שאומר שיש להם טביעת רגל פחמנית נמוכה יותר.

לסיכום, ריצוף הבית שלכם באריחי PVC הוא בחירה חכמה אם אתם מחפשים אפשרות ריצוף עמיד, קל לתחזוקה ובמחיר סביר. אריחי PVC מגיעים במגוון צבעים ודוגמאות, כך שתוכלו למצוא עיצוב המתאים לסגנון ולהעדפות שלכם. הם גם קלים להתקנה, ידידותיים לסביבה ועמידים בפני מים וכתמים. עם כל היתרונות הללו, קל להבין מדוע אריחי PVC הופכים לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור בעלי בתים המעוניינים לשדרג את הרצפות שלהם.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל
blank

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ