רצפת פי וי סי    PVC  לחדרי ילדים

  רצפת פי וי סי    PVC  לחדרי ילדים

למה רצפת  PVC   פי וי סי בחדר ילדים ? חדרי ילדים הם  בין החדרים הפעילים ביותר בבית אז למה פי וי סי בחדר ילדים, התשובה מאוד פשוטה , כי אין ריצוף טוב יותר מאשר פי וי סי לחדרי הילדים, עמיד, נעים למגע, נקי, וצבעוני.

ניקיון

חדרי ילדים מתאפיינים בהמון לכלוך שהילדים יוצרים אם זה כאשר הם חוזרים מהגינה בחורף ובקיץ ומכניסים את הבוץ והחול הביתה ואם זה כאשר הם אוכלים בחדרים ומטנפים את הרהיטים והרצפה.

וכאשר זה מתרחש אנחנו נלחצים ומיד מכניסים את כל חומרי הניקיון לפעולה, ובכן כאשר בדקו עם אימהות מה הוא המשטח הקל ביותר לניקוי כולם פה אחד הצביעו על ריצוף פי וי סי, מדוע אם כך הייתה חזית אחידה בבחירה ברצפת פי וי סי כריצוף אולטימטיבי לחדרי ילדים?

מסתבר שה-  פי וי סי אינו מאפשר התקשרות של חומרים מזהמים אליו, הוא דוחה כמעט את כל החומרים שאנו מכירים כמזהמים ואינו מאפשר התקשרות עימם, מה גם שאין חריצים אליהם יכולים להיכנס כל אותם חומרים ולשהות בהם, זו אגב הסיבה שמעבדות סטריליות בכל העולם  משתמשות בריצוף פי וי סי כדי לשמור על רמת ניקיון סטרילי ברמה גבוהה.

ביטחון

משטחי ה- פי וי סי גמישים יותר מכל פתרון ריצוף אחר כך שכל נפילה של ילד בטוחה יותר על משטח פי וי סי, ניתן למקסם עוד יותר את ספיגת רצפת ה – פי וי סי על יד הוספת משטח בטיחות גמיש מתחת לרצפת ה- פי וי סי, נהוג לבצע זאת באזורי משחקים בהם יש סיכוי לנפילת תלמידים, יש דרישה גבוהה למשטחי הבטיחות בגני ילדים באזור המשחקים, המשטח מצמצם בצורה דרמטית את פגיעות הגוף ובעקבות כך מצמצם את גם את מספר התביעות לביטוח על נזקי גוף.

עיצוב

מבחינה עיצובית האפשרויות בלתי מוגבלות, יש אין ספור עיצובים של משטחי פי וי סי חלקם ברצועות ברחבים שונים וחלקם בגודל מרצפות בודדות, בנוסף ישנם משטחי פי וי סי מצוירים עם מגוון גדול מאוד של ציורי ילדים, כך שניתן לעצב את החדר בצבעונית מרהיבה.

סיכום

היתרונות הגדולים של רצפת  ה- פי וי סי  ברמת הניקיון הביטחון והעיצוב הופכים אותו לאחד מפתרונות  הריצוף הטובים ביותר לחדרי ילדים.

 

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ