רצפת פי וי סי PVC

רצפת פי וי סי PVC

בבואך לבחון רצפת פי וי סי חשוב מאוד לבדוק את תכונות החומר, את יתרונותיו וחסרונותיו של פי וי סי לריצפה.
פי וי סי בשמו הלועזי פוליוויניל כלורי הוא חומר המורכב מ 57% כלור ו 43% פחמן. ייצור PVC חוסך משאבים טבעיים יותר מרוב הפולימרים האחרים והוא מסתמך פחות על גזים טבעיים או נפט גולמי – שניהם משאבים שאינם מתחדשים. ל- PVC יש תכונות מצוינות כולל עמידות באש, עמידות בלחץ וגמישות.

יכולת בידוד

פי וי סי מחליף בשנים האחרונות חומרי בניין מסורתיים כגון עץ, מתכת ובטון , פוליויניל כלוריד, PVC, הוא אחד מהחומרים הפופולריים ביותר המשמש בבנייה.
לפי וי סי – PVC יש מוליכות תרמית נמוכה – במילים אחרות, יש לו תכונות בידוד גדולות, כלומר חום מועבר דרך הפלסטיק בקצב איטי מאוד, מה שאומר שהוא יכול לשמור על חום, או אוויר קריר לפרקי זמן ארוכים יותר. זה עוזר להפחית לא רק צריכת האנרגיה המשמשת חימום וקירור שטחים גדולים, אבל זה גם מפחית את ההוצאה על עלויות הדלק.

מאה אחוז מיחזור

לחמישים אחוזים ממוצרי פוליוויניל כלורי כלומר פי וי סי יש אורך חיים של מעל 15 שנים והם משמשים יישומים רבים מאוד, אורך החיים הארוך של החומר והאפשרות למחזורו במאה אחוזים מקנים יתרון משמעותי לחומר על חומרי פלסטיק אחרים שאינם מתכלים.
כמובן, לפני בחירת רצפת פי וי סי לרצפה, אתה צריך לשקול היטב את היתרונות והחסרונות של המוצר כדי להבטיח שאתה מקבל בדיוק את סוג של ריצוף שנחוץ לך ולמשפחתך.

היתרונות של ריצוף ויניל – רצפת פי וי סי

רצפת פי וי סי מספקת משטח רך יותר מכל חיפוי אחר כמו פרקט או ריצוף קרמיקה או פורצלן, משום שרוב סוגי הפי וי סי מגובים בשכבה דקה של קצף, נין לבחור בפי וי סי עבה יותר עם שכבה עבה יותר וגמישה יותר ואז התוצאה המתקבלת היא של משטח רך מאוד ונעים להליכה ולמשחקים של הילדים הקטנים.
סוגים אלו זמינים במגוון עצום של צבעים וסגנונות, עם אין ספור עיצובים אפילו כאלו המחקים את המראה של אריחי אבן או פרקט עץ, עד כדי כך שקשה להבחין בין הפי וי סי לפרקט עץ.

בעיות עם רצפת פי וי סי

איכות רצפת הפי וי סי עשוי למנוע מזכוכית הנופלת עליו להישבר אך מצד שני חפצים חדים יכולים לגרום לקרעים ולנקבים ברצפה, הזזת רהיט כבד על פי וי סי יכולה לגרום לו נזק. קיים חשש לפגיעה ברצפת פי וי סי כשמדובר בהזזת רהיטים, יש להניח על הרגליים של כל הרהיטים ספוגים מיוחדים.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ