מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח

פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם שודרגו עם שטיח לבד ברצפה, האמת זה נראה נורא ואם לא החליפו את השטיח בחמש השנים האחרונות אזי הוא מלא בכתמים ובחלקו אף קרוע.
זמנים אלו השתנו כאשר טכנולוגיות חדשות נכנסו לשוק והשטיחים מקיר לקיר השתדרגו אלפי מונים מאותם שטיחוני לבד דקים, אך האם שטיח וכמה שיהיה איכותי מתאים לגני ילדים?

שטיח או פי וי סי לגן ילדים

אמנם ראיתי מספר גני ילדים עם שטיחים מקיר לקיר בעיקר בארצות הברית, לדעתי גם שם בשנים האחרונות יש שינוי מגמה והם עוברים לפיויסי, גני הילדים החדשים יותר שנבנו לאחרונה בארצות הברית כבר כולם עם פי וי סי מותאם לגני ילדים ואילו הישנים יותר שמרו על המסורת של שטיחים מקיר לקיר.

מה יתרונות ה- פי וי סי על שטיח מקיר לקיר

נתחיל ראשית ביתרון הגדול ביותר והמשמעותי ביותר – הגיינה או נקיון, הפיויסי קל יותר לניקוי והוא גם קל יותר לחיטוי, לעומת זאת השטיח הוא אחד האלרגניים הקשים ביותר, בין סיבי השטיח יכולים להתאחסן מיליוני חיידיקים וקרדיות אבק והשטיח הופך חממה לחיידקים ולמזיקים, גם אם שואבים את השטיח מידי יום, וזאת מבלי שהזכרנו את סיבי השטיח שמסתובבים באויר.

כתמים בפי וי סי

כתמים וניקיון, קשה להוריד כתם משטיח לעומת פיויסי ועוד יותק קשה כאשר מדובר בילד העושה צרכיו על השטיח לעומת הפי וי סי וזה יתרון גדול מאוד במקום בו נמצאים כמה שעות טובות כ 15 – 25 זעטוטים. הנכנסים ויוצאים מהחצר ומפזרים את כל המשחקים בחדר. שלא לדבר על ימי החורף בו הילדים והוריהם נכנסים עם מגפיים עם בוץ ומעילים רטובים.
הפיויסי גם מונע החלקה הרבה יותר מכל ריצוף אחר. אגב מאותן סיבות תעשיות שונות הדורשות נקיון ברמות גבוהות כמו תעשיית התרופות מרצפים את כל אולמות הייצור בפיויסי כי הוא נוח לניקוי ותחזוקה.
החלקה- רוב מגרשי הכדור סל מרוצפים בפיויסי הסיבה העיקרית היא משום שפיויסי יוצר משטח אחיד וחלק ועוד יותר חשוב מונע החלקה, ויתרון נוסף קל לניקוי.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל
blank

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

למה לבחור שטיח לריצוף
blank

שטיחים מקיר לקיר? בעולם הריצוף המורכב ישנם אין ספור פתרונות בהתאם לצרכים, לא בכדי החליטו בבתי מלון להניח שטיחים מקיר - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ