איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה  וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות הזריזים שיכולים לעזור לכם בהשגת התוצאה בזריזות ובמחירי סביר.

אחד האתגרים הקשים ביותר בשיפוץ דירה זה הריצוף, העלויות גבוהות יחסית, בניגוד לצביעת קירות שם גם המחיר נמוך וגם ניתן לשנות גוונים וטקסטורות מספר פעמים ללא כל השקעה גדולה, בריצוף מה שבחרת , בחרת לשנים רבות אם לא לכל החיים, ביצוע עבודות ריצוף היא מורכבת וישנן מספר אפשרויות או הסרת הריצוף הקיים וריצוף מחדש על החול, או הדבקה על הריצוף הקיים וזה יגרום להגבהה של הרצפה בכ- שני סנטימטרים ואף יותר הגבהה זו תאלץ אתכם לקצר בהתאם את כל הדלתות בבית – לא פשוט ,לא קל ולא זול.

ישנם פתרונות פשוטים יותר ויעילים יותר ואף יפים יותר עיצובית, החומר נקרא פיויסי זהו חומר פולימרי חזק ועמיד קל מאוד להתקנה ומאפשר החלפה מהירה וזולה, אחד היתרונות הבולטים של ריצוף פיויסי הוא העמידות מפני חומרים מכתימים והאפשרויות הרבות לניקוי יסודי של המשטח והברקתו.

בדירות ישנות ריצוף טרצו ישן של שנות השישים והשבעים כבר לא ניתן לחידוש גם פוליש רציני ושיוף של הרצפה לא עוזר, עדיין ישנם חורים ברצפה שנוצרו לאורך השנים בקבות בלייה וחדירה של כימיכלים שאכלו את החומר וחדירה של לכלוך לתוך אותם חללים שנוצרו, וכן כתמים עיקשים של חלודה שנותרו על הרצפה ואין שום דרך להסיר אותם, כל נסיון שלא נעשה להחזיר עטרה ליושנה לא תצלח, ולכן יש לבצע ריצוף מחדש.

השאלה היא מה זול יפה ופשוט, יש המרצפים בפרקט, אך לרוב הישארלים הפרקט מתאים יותר לחדרי שינה ולא לכל הבית ולכן באמת אפשר בחדרי השינה להניח פרקט אך בשאר חלקי הדירה בעיקר במקלחת על יד פיויסי דמוי  או משהו אחר טבעי  ובמטבח ישנה עדיפות גבוהה לפיויסי לגבי המטבח ישנם עיצובים של ריצוף מצוייר קלאסי רומאי יווני או אפילו בסגנון ערבי – בדיוק כמו הריצוף של בתים ערביים ביפו, המראה הוא כפרי עדין וחם, אפשר גם את הסלון לרצף בפיויסי, ישנם אין ספור שלסוגים של פיויסי  לינוליאום  דמויי פרקט שמודבקים בדיוק כמו הנחתו של פרקט, זה מעניק לחלל תחושה של פרקט רק הרבה יותר עמיד.

 

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

ריצוף ויניל או פיויסי?
PVC   השוואת מחירים ריצוף  פי וי סי

התשובה לכך פשוטה ריצוף ויניל הוא בעצם ריצוף פי וי סי ואין הבדל בין השניים שני המונחים הם בעצם אותו - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ