למה לבחור שטיח לריצוף

מה היתרונות בריצוף עם שטיחים מקיר לקיר? בעולם הריצוף המורכב ישנם אין ספור פתרונות בהתאם לצרכים, לא בכדי החליטו בבתי מלון להניח שטיחים מקיר לקיר במסדרונות ובחדרים, הסיבה פשוטה חמימות ומניעת רעש, לא נעים לשמוע בחדר במלון שבחדר מעלי אנשים הולכים או מפילים חפצים ובטח שלא מישהו שגורר את המיוזוודה שלו לאורך כל המסדרון של הקומה.

השטיחים היום הופכים ליותר ויותר ידודיתיים לסביבה

השטיחים היום הופכים ליותר ויותר ידודיתיים לסביבה ובעיקר לסביבת המגורים, הסיבית רכים יותר נעימים יותר ורכים הרבה יותר מאשר בעבר, דוחים כתמים ומים, ממש הפתרון המושלם לחדרי מגורים. בסקר שנערך בין אנשים הסתבר כי רובם מעדיפים שטיחים בחדרי שינה על מדרגות.

נוחות

אין כמו להניח בבוקר קר את הרגליים היחפות על שטיח עם יציאתך מהמיטה ולא על הרצפת פורצלן הקפואה להרגיש את הרכות של הסיבית ולהרגיש כמו בבית מלון בנופש, רק בגלל הסיבה הזו כדאי להשקיע בשטיח רך נעים ועבה בחדר השינה.
אם כבר מדברים על חורף, שטיחים יוצרים משטח הליכה חם ונעים שילדים קטנים וחיות בית ייהנו ממנו במיוחד. בנוסף אפקט הבידוד של השטיחים עשוי לאפשר לך להקטין להקטין משמעותית את הוצאות החימום בבית בחודשי החורף זו אגב שכמעט בכל המדינות הקרות תמצא בבתים שטיחים מקיר לקיר בעיקר בחדרי השינה.

לאנשים מבוגרים נוח מאוד להלך על שטיח זה מגן על המפרקים ובמקרה של נפילה השטיח הוא בולם זעזועים מעולה
בביתים תוססים שטיחים משמשים כקולטי רעשים ומפחיתים את הרעש בבית למעשה במדינות מסויימות תושבי דירה רבים מחויבים על פי חוקי העזר להתקין שטיחים מקיר אל קיר מהסיבה הזאת.
כמובן שכדי לצמצם את ההשפעה של אבק על אלרגיות של בני המשפחה או בעיות נשימה אחרות, יש צורך  לנקות שטיחים לעתים קרובות עם שואב אבק אמנם קצת עבודה אך בכל ריצוף אחר גם הייתם צריכים לנקות בדרך כזו או אחרת.

עֲלוּת

שטיח הוא פתרון ריצוף סביר, במחיר נמוך יותר מאשר כמעט כל חומר אחר ההתקנה עולה מעט יותר אך העלות הכוללת עדיין משתלמת לנוכח היתרונות הגדולים של השטיח.רוב היום השטיחים עשויים סיבים סינטטיים: ניילון, פוליפרופילן, פוליאסטר

מראה חיצוני

תשכח את צבעי השטיח של פעם. היום, הצבעים הצורות והחומרים שונים לגמרי ומשלימים את הרהיטים ואביזרים בבית, כדאי לבחור צבע נטרלי הוא  אידיאלי ומתאים לכל בית בייחוד לאלו שמשפצים את הבית לקראת מכירה. טקסטורות אופנתיות הן מגוונות באותה מידה. הם עשויים להיות חלקים או בעלי  מרקם קל  או מחוספס.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

מחירון התקנת שטיחים מקיר לקיר בבית
שטיחי לבד מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר מבוקשים מאוד בין המבקשים לשפר את המראה והתחושה של בתיהם. עם זאת, לפני ביצוע פרויקט כזה, חשוב - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ