ריצוף ויניל או פיויסי?

PVC   השוואת מחירים ריצוף  פי וי סי

ריצוף ויניל או ריצוף פי וי סי ? התשובה לכך פשוטה ריצוף ויניל הוא בעצם ריצוף פי וי סי ואין הבדל בין השניים שני המונחים הם בעצם אותו מוצר, הפיויסי  הוא פולי ויניל כלוריד , זהו החומר אשר מרכיב את הפיויסי.

פיויסי הוא חומר עמיד מאוד בעל מקדם שחיקה גבוה וכן מבודד מעולה שמשמש את התעשייה שנים רבות מאוד והוכיח את עמידותו לאורך השנים.

עכשיו לאחר שהובהרו שני המושגים ויניל ופיויסי והובן כי שניהם אותו הדבר, ניתן להבין כי החומר עובר שדרוגים רבים בשנים האחרונות שהופכות אותו לאחד המוצרים הנפוצים בריצוף בבתי מגורים החל מהמטבח ואף אמבטיות וכלה במבני תעשייה מוסכים חניות לרכבים ואף חדרי ניתוח וחדרים הדורשים סניטציה גבוהה במיוחד, הסיבה הוא עמידותו לשחיקה והיותו מבודד ומונע חשמל סטטי. יחד עם זאת הוא חלק ללא חריצים המהווים מלכודת לאבק וחיידקים.

מחיר

יחד עם תכונות אלו יש למרכיב המחיר משקל משמעותי בבחירת החומר, למרות מעלותיו החומר אינו יקר ואף זול משמעותית ממחיר ריצוף אחר. מעבר לעלויות התחזוקה הנמוכות שלו שוב בהשוואה לסוגי ריצוף אחרים הנפוצים בשוק הבנייה.

טקסטורות ועיצובים

לינוליאום או ריצוף ויניל הפך להיות מאוד  פופולרי היום במגוון דירות, משרדים ומבני תעשייה, וזאת בשל  מגוון של סגנונות ודפוסים, התאמתו  לכל מטרה משטח וצורך הוא יכול  להיראות כמו אריח, אבן טבעית ריצוף עץ, וההתקנה מאוד פשוטה וזולה.

עמידותו ותכונותיו של הלינוליאום, ריצוף הויניל , מעניקים לו יתרון משמעותי במגוון תחומים ולכן הבחירה בו משתלמת מאוד במשטחי דריכה מרובים כמו מעברים משרדים וכן באזורים בעלי דרישות נקיון גבוהות במיוחד. או בהתאמה לדרישות עיצוב צבעוניות מיוחדות.

ריצוף PVC עמיד במים

תכונות הפיויסי מאפשרות התקנות במגוון גדול של אזורים ואף באזורים האמורים להיות עמידים במים  זהו ריצוף אידיאלי עבור חדרים רטובים כגון חדרי אמבטיה ומטבחים.

כמו ריצוף זה עמיד במים, קל לטפל בו באמצעות סמרטוט רטוב לנגב בדיוק כמו רצפת אריחים. וכן בעל עמידות לשחיקה חסרת תקדים שיכול לעמוד בפני נזקים.

ספיגת רעשים

ריצוף PVC מוביל להפחתה קול יוצאת דופן (19 dB). קול הצעדים מצטמצם ומועבר לרמה נמוכה יותר

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ