יתרונות ריצוף פיויסי – לינוליאום

יתרונות ריצוף פיויסי – לינוליאום

אחד היתרונות הגדולים של ריצוף פיויסי, לינוליאום הוא שאפשר לחדש בעזרת פיויסי  או לינוליאום בשפה המקצועית כל משטח מרוצף.

זהו חומר העמיד בפני מים ולכן ניתן לרצף גם מטבחים וגם חדרי אמבטיה, בתנאי שנעשתה עבודה מקצועית של הדבקה, אחרת יחדרו מים מתחת למשטח והוא יתבלה במהרה, אך לרוב התקנה מקצועית תחזיק מעמד כ 15 שנים ללא כל נזק.

פיויסי ניתן לנקות בעזרת מטלית לחה בלבד, אין חשש מחדירת מים החומר אטום למים ובעל מקדם שחיקה גבוהה שיכול לעמוד בפני נזקים של גרירת חפצים או נפילת חפצים כבדים, וזאת בשל גמישותו של החומר.

בידוד רעשים של פיויסי

יתרון משמעותי נוסף של ריצוף פיויסי הוא בהפחת רעשים, הליכה על רצפת פורצלן או ריצוף טרצו תניב רעשים לעומת זאת הליכה על פיויסי תפחית  את הרעשים ב 19 יחידות  של דציבלים. על מנת לסבר את האוזן 60 דציבלים הם עוצמה של שיחה ו 170 דציבלים הם עוצמה של פיצוץ רימון הלם, כך שעשרים דציבלים הם הפחתה משמעותית מאוד.

פיויסי משטח אחיד

ריצוף פיויסי פותר בעיות של משטחים אחידים באזורי תעשייה גדולים כגון מפעלים ומחסנים באולמות ספורט או גני ילדים, בתי ספר, ספריות, סופרמרקטים, מעבדות מחקר, בתי חולים וחדרי ניתוח, כל אלו מעדיפים ריצוף אחיד של המשטח לצרכי בטיחות, קלות בשינוע וכמובן גם סניטריה- שמירה על סביבה סטרילית וחסכון בניקיון של ריצוף ללא חריצים.

פיויסי בידוד חום חשמל ואש

משטחי הפיויסי מגנים על ציוד מפני חשמל סטטי בתעשיות הרגישות של האלקטרוניקה, הרפואה, הכימיה והביוכימיה כל זאת על פי התקנים והסטנדרטים.

לריצוף פיויסי יש יתרון משמעותי נוסף והוא העמידות בפני אש, לזה יש להוסיף את תכונות הבידוד של הפיויסי תכונה זו משמעותית ביותר במפעלים או בחדרים בהם רוצים להימנע ממגע עם הרצפה הלא מבודדת ומעבר לכך יש לפיויסי תפקיד חשוב בבידוד מפני חום וקור ועמידות כמבודד לאורך זמן, תכונה שמפחיתה את עלויות החימום והקירור.

ועכשיו לעיצוב עם לינוליאום

תכונותיו של הלינוליאום – הפיויסי לא גורעות מהעיצוב, הפיויסי מופיע בהיקף רחב מאוד של צבעים וגוונים ובטקסטורות ושילובים נרחבים כך שאפשר להתאימו לכל משטח וחלל. אדריכלים רבים נחשפים מידי יום לנפלאות העיצוב החדשני והעכשווי של הפיויסי ומגלים עולמות חדשים של שילובי פיויסי בבתים בפרטיים, במבני ציבור ובתעשייה.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ