מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט – אין הבדל זה אותו הדבר, פשוט הפיויסי עשוי מחומר שנקרא פולי ויניל כלוריד, ואז הציבור משתמש בשני המושגים למשמעות אחת.

ריצוף פי וי סי

אם הגעת לעמוד הזה שמסביר על ריצוף פיויסי כנראה שכבר קראת הרבה בנושא ואתה די עושה בחוכמה, תעשיית הפיויסי עברה מהפיכה של ממש בשנים האחרונות והיא מביאה עימה מבחר גדול מאוד של ריצוף פיויסי לא רק ביריעות שהכרנו בצבע אחיד, היום ניתן לקבל יריעות אלו במגוון גדול מאוד של מידות וגדלים החל משטיחים שטיחונים מפיויסי למטבח וכלה ביריעות ארוכות להדבקה בחללים גדולים, מעבר לכך ניתן למצוא גם טקסטורות שונות נגד החלקה וחיספוסים שונים עד חלקים מאוד ואם לא די בכך הציבעוניות הגדולה נכנסה לתחום, היום בעידן המחשב ניתן לספק פיויסי עם דוגמאות יחודיות לחדרי ילדים לגני ילדים לאולמות תצוגה ואתם אף יכולים ליצור תבנית אישית כולל לוגו וכיתוב המטמע בתוך משטח הפיויסי.

טרנד הפי ויסי

רצפות ויניל הפכו בשנים האחרונות לטרנד מאוד עכשוי  ומאוד פופולרי בגלל העמידות שלהם, עלות תחזוקה נמוכה מאוד עמידות בפני כתמים קשים ועמידות מפני נזקים של חומרים שהיו הורסים כל ריצוף או פרקט, עמידות זו הופכת את הפיויסי לבחירה אולטימטיבית כמעט לכל משטח, אפילו באזורים תעשייתיים מעדיפים את הפיויסי לאזורי שחיקה גבוהים או לאזורים סטריליים משום שאין בשיטה זו חריצים והמשטח אחיד.
מבחינה עיצובית אין גבול לעיצובי הפיויסי החל ממשטחים בעלי צבע אחיד ועד למשטחים ציבעוניים מאוד או מצויירים במגוון גדול מאוד של אפשרויות.

עיצוב עכשוי

העיצובים החדשים ביותר של פיויסי הם אריחי היוקרה בעיצובי עץ ואבן מציאותיים. הוא משלב את האסתטיקה של רצפות עץ ואבן טבעיות עם היתרונות של pvc החזק והעמיד. הרצפה כבר לא קרה בחורף והרעש נבלע. ולשומרי הסביבה הירוקה רוב רובו של הפיויסי המיוצר היום הוא מחומרים ממוחזרים.

חדש -אריחי פי וי סי

הפיויסי קיבל תפנית חדשה של אריחים הטכנולוגיה ללא ספק נתנה לפיויסי זריקת עידוד במראה חדש לגמרי. ברמה הבסיסית ביותר, עוד בתהליך הפקה מדפיסים עליו טקסטורות של עץ ואבן ואפילו ציורי ילדים בדרך כלל בצורה של אריחים ריבועים אוו אריכים מלבניים ארוכים כמו קרשים.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

ריצוף ויניל או פיויסי?
PVC   השוואת מחירים ריצוף  פי וי סי

התשובה לכך פשוטה ריצוף ויניל הוא בעצם ריצוף פי וי סי ואין הבדל בין השניים שני המונחים הם בעצם אותו - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ