היתרונות של אריחי PVC

היתרונות של אריחי PVC

פוליוויניל כלוריד הידוע בכינויו קיצור PVC הוא פולימר פלסטיק סינתטי. הוא זמין בשתי צורות בסיסיות – אחת נוקשה ואחת גמישה. פוליוויניל כלוריד משמש בתעשיות רבות במיוחד בבנייה. היישום שלה בתחום זה נע בין צינורות דלתות, חלונות ריצוף. וריצוף הם באים בצורה של אריחים גלילים בצבעים וטקסטורות שונות, ברחבים שונים וכן ברצועות אורך במגוון טקסטורות בגדלים של פרקט – פיויסי דמוי פרקט.

אריחי PVC משמשים בדרך כלל כתחליף לריצוף. האריחים עשויים  מ –  PVC. ישנם אריחים דקים להדבקה וכן אריחים עבים יותר אשר רק מונחים על המשטח ללא הדבקה, האריחים גמישים ומשמשים לריצוף בבתים, משרדים, בתי ספר ובתי חולים. להלן למעלה חמישה היתרונות של ריצוף פוליוויניל כלוריד:

עלות נמוכה

היתרון הגדול ביותר של אריחי PVC היא שהם זולים  בהשוואה לצורות ריצוף אחרות כגון עץ, שיש, קרמיקה, וכו  הוא משדר  יוקרה בהשוואה לחומרים אחרים. כשמדובר בסגנון ועמידות, לא היית מצטער בבחירת אריחי PVC. זה לא רק מחירים סבירים, אלא גם עלות ההתקנה של אריחי PVC נמוכה יחסית.

התקנה קלה

כאמור, ההתקנה ריצוף אינה דורשת עזרה מקצועית. ראשית, האריחים הם קלים מאוד במשקל לעומת צורות אחרות של ריצוף וניתן בקלות להוביל אותם. ישנן אפשרויות התקנה שונות בהתאם לרצפת ויניל שבחרת. בשיטת עשה זו בעצמך יכול כל אחד להתקין את האריחים בקלות על ידי ביצוע ההוראות הנכונות. עם זאת, מומלץ לחפש עזרה מקצועית בעת התקנת PVC .  אריחי PVC מאפשרים לך ליצור דפוסי יפה על הרצפה. לעשות שימוש במגוון של מרקמים, דפוסים ועיצובים המגיעים מודפסים על אריחים.

גודל

אריחי PVC באים במספר גדלים, היתרון  הוא כי ניתן להחליף בקלות אריחים בודדים שנשחקו או התבלו והתרגום לכך הוא עלויות נמוכות מאוד משמעותית.

קלות תחזוקה

רצפות PVC קלים מאוד  לניקוי. אין סוג אחר של ריצוף המגיע קרוב לעלויות הניקוי והתחזוקה של רצפות פיויוסי  ,  כל מה שאתה צריך הוא מטלית לחה ולנגב   את האריחים .  לרוב, אריחים אלה מגיעים עם ציפויים שונים המספקים את ההגנה הנדרשת מפני כתמים, ולחות. רצפות פוליויניל גם עמידים באופן טבעי בפני שריטות ושקעים.

הגוף האנושי מושך אנרגיה סטטית. ישנם וריאנטים של ריצוף פוליוויניל כלורי שהם אנטי סטטי פוליוויניל כלורי יכול לשמור את האנשים מפני אנרגיה סטטית. משמעות הדבר היא כי אפשר בקלות להעביר כבלים מתחת לאריחים מבלי לדאוג לבטיחות של המשפחה  מחשמל  סטטי שעובר מהרצפה.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ