פי וי סי ביתי הפתרון לעיצוב הבית 

ריצוף ויניל או פיויסי?

פי וי סי ביתי הינו פי וי סי המותאם ליחידות מגורים ומשרדים, העיצובים והצבעים מגוונים מאוד וניתן להתאים את הפי וי סי לכל חדר או מרחב, ישנה אפשרות לשילוב מספר צבעים וטקסטורות וליצור דוגמאות של שטיחונים במרכז החדר.

העיצוב בפי וי סי ביתי הוא כיד הדמיון, ומעצבי הפנים מצליחים להשיג תוצאות מדהימות בשילוב של מספר סוגי פי וי סי ליצירות מופת, כמובן שכדאי לחפש במגזינים המתמחים בריצוף פי וי סי ביתי ולנסות לדלות משם עיצובים ורעיונות חדשים, או להמציא עיצוב חדש בשילוב של צבעים וטקסטורות וליצור עיצוב אישי.

היתרון הגדול של פי וי סי ביתי הוא בגמישות העיצוב, במראה הנקי בתחזוקה המאוד פשוטה וזולה של סוג ריצוף זה.

הפי וי סי הוא חומר מאוד עמיד ומחזיק שנים רבות ללא בלאי, הוא מגיע ברצועות של מטר ומעלה וההדבקה מהירה מאוד, אך כמובן יש לדאוג שמשטח העבודה עליו מודבק הפי וי סי בבית מוכן, כלומר נקי ומפולס, ללא שקעים וללא בליטות וככל שהמפלס מוכן מראש  מפולס וחלק כך התוצאה תהייה מושלמת יותר.

ניקיון הפי וי סי הביתי פשוט מאוד, קצת סבון ומים ולכתמים עיקשים ניתן להשתמש בכלור או במסיר אבנית, אך יש לנקוט בזהירות ולנסות את חומרי הניקיון על משטח פי וי סי מנותק, על שארית שהשארתם בזמן ההתקנה ולוודא שחומרי הניקיון אינם מזיקים לחומר.

מומלץ אחת למספר חודשים למרוח נוזל וקס להגנה, הנוזל מתייבש מהר ויוצר מראה מבריק עם שכבת הגנה שבסופו של דבר שומרת על המראה מפני כתמים, מחירו לא יקר והתוצאה מדהימה. שוב גם כאן יש לבצע תחילה ניסוי על משטח מנותק בכדי לבדוק אם המראה מוצא חן בעינכם, החומר נשחק עם הזמן ותלוי מאוד בשחיקה שהוא עובר ולכן כאשר הוא נשחק יש לחזור על הפעולה שוב.

פי וי סי הפך בשנים האחרונות למבוקש מאוד בקרב בעלי דירות המעוניינים לבצע שיפוץ מהיר ולא יקר ולשדרג את המראה, הביקוש גבוה במיוחד בקרב משכירי דירות שרוצים להשכיר את דירתם ולשדרג אותה במהירות ובמחיר שפוי ולא להשקיע הון בהחלפת רצפות או בהדבקת קרמיקה או פורצלן.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ