פי וי סי תעשייתי

פי וי סי תעשייתי שחור

חמש סיבות מדוע לבחור אריחי PVC תעשייתי

יצרנים ומפעלים רבים בחרו להשתמש בפי וי סי תעשייתי ברצפת היצור או במחסנים כדי להפוך את הרצפה שלהם לרצפה עמידה לאורך זמן, פי וי סי תעשייתי הינו המשטח המתאים ביותר לתעשייה הן בחללי ייצור והן באחסנה.

 מעכב בעירה

הוא מעכב בעירה, ואם רכשתם פי וי סי תעשייתי שאינו מעכב בעירה ניתן להוסיף מעכב בעירה על המשטח, רוב הפי וי סי התעשייתי בתקן אירופאי מכיל כבר את מעכבי הבעירה ולכן לא ישחרר אדים רעילים יתכן ומחירו יהיה יקר יותר אך הבטיחות שלו גבוהה מאוד, בכל מקרה יש לבקש תעודת יצרן ותעודות בדיקה מותאמות לצרכים.

 עומס

אופיו של החומר מאפשר יציבות ומסוגל לתמוך בעומסים כבדים, ומציע עמידות גבוהה למשקל וללחץ, הוא מאפשר עבודה של כלים כבדים כמו מלגזות בתוך מחסן וישנם סוגי םי וי סי תעשייתי המסוגלים להתמודד עם לחצים של משאיות ומחירו בהתאם.

גמישות

המבנה הרשתי ואופיו של הפי וי סי התעשייתי מאפשרים גמישות רבה מאוד בטמפרטורות משטנות ובלחצים שונים, הגמישות תורמת רבות להתמודדות על לחצים ועומסים גדולים, בעיקר במקומות עם שיפועים בהם הרצפה אינה אחידה, הוא יתמודד בצורה יעילה עם קווי המתאר של הרצפה ועם חוסר אחידות. כאן ישנו יתרון גדול מאוד לגמישות הפי וי סי.

נגד החלקה

פי וי סי ידוע כחומר נגד החלקה, תכונה זאת חשובה מאוד במקומות עבודה בכדי לשמור על בטיחות העובדים, להשגת תכונה זו משתמשים הוא בעל בליטות ושקעים, טקסטורה זו של שקעים ובליטות בפי וי סי מעניקה לו את התכונה נגד החלקה, אגב פי וי סי מסוג זה מומלץ גם בבתי אבות ובמקלחות של קשישים ואנשים מבוגרים למנוע מהם להחליק במקלחות.

 בידוד רעשים

בשלבי התכנון לרוב לא מבקשים שפי וי סי יגרום לבידוד ולספיגת רעשים, אך לאחר ההתקנה מתגלה תכונה נפלאה זו של בידוד וספיגת רעשים, תכונה המועילה מאוד בעבודה בחללים גדולים של מחסנים ובתי אריזה.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ