פי וי סי תעשייתי PVC

פי  וי סי תעשייתי

רצפות פי וי סי  PVC תעשייתיות מותקנות במספר רב של מקומות, בעיקר בשטחי תעשייה מקורים, במחסני טעינה במוסכים, אולמות, בתי מלאכה, אך גם בבתים ומוסכים פרטיים. הפי וי סי  עמיד ועדיף על כל משטח אחר, למשל בטון שמקבל סדקים ומתפורר, הפי וי סי גמיש וישמור על משטח חלק לאורך זמן, הוא גם יצור מספיק חיכוך עם כל כלי וימנע החלקות, אפשר להסיע עליו מלגזות ומשאיות, ואפשר להניח מכונות כבדות באולמות תעשייה.

ריצוף פי וי סי PVC משולט

אפשר בפשטות לחלק את משטח הפי וי סי PVC לאזורים על ידי צבעים, אזורי תפעול למשל בצהוב אזרי סכנה באדום, אפשר לסמן מסלולים למלגזות ומסלולים להולכי רגל, ניתן גם להכניס כיתוב על הפי וי סי וחיצים להכוונה. הצבע לא דוהה כי הוא מוטמע בפי וי סי PVX ולכן הוא יעיל לאורך זמן.

רובוטים על מסלול פי וי סי PVC

בעידן בו המחסנים הופכים למחסנים חכמים עם רובוטים שמשנעים את הסחורות הפי וי סי המשולט עם מסלולים הפך ללהיט, הרובוטים מוצאים את המסלול לפי השילוט על הרצפה ויודעים לשמור על מסלולם, בנוסף לסימון כמובן ניתן לשתול חיישנים מתחת לפי וי סי שמאפשר לרובוטים לקרוא ולהגיב לאותם חיישנים בהתאם.

פריקת חשמל סטטי

הפי וי סי PVC אינו מאפשר חשמל סטטי בתוך אולמות יצור ובחדרי ניתוח, חשמל סטטי יכול להזיק למכשירים רבים ולכן באזורים רגישים לחשמל סטטי הפי וי סי הוא יתרון גדול. עד לפני כמה שנים  פתרונות הריצוף הזמינים למפעלים היו אפוקסי, טיח מלט, בטון, אריחים או אבנים. אך פתרונות הריצוף הללו הם שבירים, מועדים לנזק כאשר הם באים במגע עם שמן וכימיקלים, הם חלקלקים והטיפול בהם מורכב וגוזל זמן ומשאבים. . לעומתם הפי וי סי  התעשייתי PVC גמיש בלתי ניתן לשבירה, הוא מגיע בצבעים אטרקטיביים וקל ומהיר להתקנה. הוא נוח להליכה ומגן על הצוות.

והניקוי קל פשוט – מים וסבון והוא כמו חדש.

לקריאה נוספת
המרכז הישראלי לפרקטים פיויסי שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי
המרכז הישראלי לפרקטים ופיויסי

המרכז הישראלי לפרקטים בהנהלת שרון וצוות מיומן של מתקינים, יגיעו לביתך ויעניקו לך יעוץ מקצועי לגבי התקנות בהתאם למשטחים ובהתאם - קראו עוד

מה ההבדל בין ריצוף פיויסי לריצוף ויניל
blank

הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין ריצוף עם יריעות פיויסי לויניל, אז כבר אענה לכם בתחילת הפוסט - אין הבדל - קראו עוד

מה כדאי לגן ילדים פיויסי או שטיח
פי וי סי אותיות tarkett

עד לפני עשור או שניים השטיחים מקיר לקיר היו הלהיט בגני ילדים ובמשרדים, עד היום ניתן לראות מספר משרדים שטרם - קראו עוד

טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי
טיפים לאחזקה וניקוי רצפת ווניל – פי וי סי

איך לנקות רצפות ווניל או בשפתינו פי וי סי, ראשית יש לשמור יש הפי וי סי מפני שני האויבים הגדולים - קראו עוד

טיפים לבחירת ריצוף
פרוייקטים

צבע הריצוף או חיפוי הרצפה משמעותי מאוד לאווירה אותה תרצו להשיג בבית או במשרד, ולא חשוב בשלב זה אם אתם - קראו עוד

איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי
איך לשדרג בית עם ריצוף פיויסי

אתם נכנסים לדירה מיד שנייה וצריכים כבר לחשוב על שיפוץ כדי להפוך אותה לדירת החלומות שלכם, פיויסי הוא אחד הפתרונות - קראו עוד

צריך עזרה? שלח הודעה בוואטסאפ
התקשרו לקבלת יעוץ